Воскресенье, 19.05.2024, 15:01
СЛАВЯНСКИЙ КОММЕРЧЕСКИЙ ЦЕНТР + КФТ
Главная Регистрация Вход
Приветствую Вас, Гость · RSS
Меню сайта
СИСАДМИНУ
Block title
Block title

Cлужба Національної безпеки України

ИННОВАЦИИ

Маразми України в сфері інтелектуальної власності
Новый Мир
Новый Мир - информационный портал
Статистика

Онлайн всего: 1
Гостей: 1
Пользователей: 0
Block title
Консалтинг и тренинги
Наш опрос
Оцените мой сайт
Всего ответов: 4
Форма входа
 
Главная » 2010 » Ноябрь » 7 » ВАТ "Слав`янський комерцiйний центр" в заснуваннi НД ЛIПЗСТ
23:53
ВАТ "Слав`янський комерцiйний центр" в заснуваннi НД ЛIПЗСТ

     Практична діяльність Лабораторії передбачає роботу також по наступним нагальним проблемам -

в тому числi методик статистичної обробки даних, а саме:
• попередній аналіз природи статистичних даних (перевірка гіпотез стаціонарності, нормальності, незалежності, однорідності, оцінка виду функції розподілу і її параметрів);
• виявлення зв'язків і закономірностей (лінійний і нелінійний регресійний аналіз, кореляційний аналіз);
• багатомірний статистичний аналіз (лінійний і нелінійний дискримінантний аналіз, кластер-аналіз, компонентний аналіз, факторний аналіз);
• динамічні моделі й прогноз на основі тимчасових рядів.

  -  реалізації і супроводу  програм інформатизації інституту через надання інформаційно-освітніх і технічних послуг державним закладам та комерційним  установам :

  • впровадження програм, та системних продуктів;
  • інтегрування програмних засобів та баз даних в освітню, дослідницьку та управлінську діяльність;
  • надання консультацій та пропозицій з  використання програмних засобів та систем в вирішенні питань впровадження та застосування за призначенням в тому числі соціальними та державними установами.

 

      Вдосконалення інформаційного середовища в країні

-   створення сучасних пристосувань для систем різноманітного призначення, засобів інформатики та обчислювальної техніки. Важливим етапом у підвищенні ефективності використання інформаційних технологій є розширення та формування єдиного інформаційного простору  через існуючи лінії всесвітньої мережі Інтернет :    

• організація й використання інтеграційних баз даних пов'язаних з оцінкою ефективності державних і муніципальних програм;

аналіз існуючих, розвиток і впровадження новітніх інформаційних систем;
впровадження й консультування по впровадженню, використанні систем і програм.
інтегрування програм і систем у єдиний комплекс по програмно-управлінським пріоритетам;
вироблення критеріїв і підходів в оцінці предмета, програми, місця, суб'єкта організаційної й управлінської структури проектів.

     Орієнтуючись на довгострокову стратегічну ціль державної інформаційної політики, правова основа єдиного інформаційного простору покликана регулювати відносини виробників і споживачів інформації, забезпечувати координацію дій органів державної влади в єдиному інформаційному просторі і гарантувати дотримання конституційних прав й свобод громадян та організацій.

     Таким чином, законодавче забезпечення формування та розвитку єдиного інформаційного простору (інформаційне законодавство) повинно регулювати весь комплекс суспільних відносин, що пов'язані з інформацією, її виробництвом, поширенням і використанням.

        Сьогодні державою вже зроблено ряд кроків у напрямку забезпечення інформаційної безпеки України. Тому основний шлях вирішення  проблем безпеки  – у виконанні вже існуючого законодавства та посиленні контролю за цим. Задання Лабораторії проводити моніторинг  та аналіз існуючого  доступу до інформаційних мереж,  повноти та своєчасності її надання з метою недопущення   суттєвої шкоди.

  • Забезпечення загальноосвітніх навчальних закладів та установ освіти ліцензійним базовим програмним забезпеченням (операційні системи, офісні програми) та електронними засобами навчального призначення для навчально-виховного процесу й управлінської діяльності;
  •  Створення локальних обласних, районних інформаційних освітніх мереж, єдиної регіональної інформаційної освітньої мережі з комп’ютерно орієнтованою технологією збирання та опрацювання інформації;
  • Створення системи формування електронних інформаційних ресурсів освіти області, розробка баз даних для автоматизації обліку, накопичення інформації;
  • Удосконалення інфраструктури інформаційно-сервісних центрів (лабораторій комп’ютерних технологій в освіті) для супроводження процесів інформатизації та комп’ютеризації.

     Діяльність Лабораторії спрямована також на реалізацію двох ключових розділів програми ЮНЕСКО "Інформація для всіх”: це другий розділ - "Розвиток потенціалу людини, навичок і умінь у вік інформації” та п'ятий розділ - "Інформаційні технології для освіти, науки, культури і комунікацій”.

     Робота за даними програмними засобами  спрямована на  вирішення таких проблем як автоматизація управління як державних так і комерційних, з використанням нових напрямів діяльності керівників установ та закладів, розробка науково-методичних основ сучасної системи збору, зберігання й транспортування даних про роботу держави в цілому, аналіз статистичних даних та інформації про якість  та ефективність діяльності державних органів, створення   статистичної бази для дослідження діяльності муніципальних формувань, розробка баз даних про навчально-виховний процес, адміністративну та фінансову роботу  та інших. 

      В діяльності Лабораторії постійно приділяється увага системі  роботи щодо створення та організації діяльності інформаційно-аналітичного центру правової, соціальної та навчально-виховної роботи, висвітлювання освітнього напрямку  діяльності інформаційно-аналітичного центру із довідково-статистичного та інформаційно-аналітичного забезпечення роботи державних закладів в пресі. Систематичного поновлення інноваційними матеріалами інформаційно-аналітичного  центру.

    
     У послання Президента України Віктора Януковича до українського народу  оголошено що національним Проектом запровадження принципів відкритої освіти є створення Національної електронної бібліотеки, яка об’єднає освітні, наукові, університетські, музейні ресурси в єдину мережу.  

        Головний соціальний результат діяльності Лабораторії полягає в забезпеченні максимальної доступності електронної бібліотеки для кожної родини і кожного бажаючого. Сучасні технології, економія коштів, доступність освіти – це реальний шлях до інформаційного суспільства. Інформаційний простір як складова єдиного гуманітарного простору вимагає наукового підходу до проведення інформатизації  населення та   практичну спрямованість яка будується на активному використанні нових інформаційних технологій.       

        Організація та проведення інформаційних, соціальних та правових досліджень відповідно до мети діяльності Лабораторії планується створювати за допомогою комплексно-цільового підходу до подальшого розвитку соціально-педагогічної системи регіону на шляху до інформаційного суспільства шляхом розробки відповідних програм.

 

   Створення моделі і технології дистанційного навчання та іспитів (ДНІ).  

       Підготовка   навчальних  інформаційних продуктів обумовлена впровадженням у навчальний процес нових інформаційних технологій, розвитком дистанційного навчання. У рамках діяльності Лабораторії буде   здійснюватися  розробка теоретичних основ створення електронних навчальних посібників та технології дистанційних іспитів.


  
    Методологія дистанційного навчання деталізує процес ДНІ на дві базових моделі: синхронну та асинхронну. В синхронній моделі учнів та викладачі спілкуються в режимі реального часу за допомогою віртуальних аудиторій, використовуючи поєднання різноманітних методів інформаційного трансферту. Більш того, синхронне навчання дозволяє одночасно отримати коментарі сторін, які мають взаємодію у віртуальній аудиторії, а також надає тьюторові змогу проводити спілкування з кількома учнями одночасно. При використанні асинхронного підходу учень самостійно детермінує темп навчання, має змогу робити вибір між різними носіями інформації та має виконувати завдання, рахуючись з аудиторною програмою або планом та відсилаючи частини виконаної роботи до перевірки.

        Методологія синхронного та асинхронного дистанційного навчання потребує спеціальної технології ДН
І – сукупності методів, форм та засобів взаємодії з суб’єктом освітнього континуума підчас самостійного та водночас контрольованого засвоєння ним масиву знань. Навчальна технологія базується на основі зазначеного змісту та повинна співвідноситись до вимогам його представлення. Зміст запропонованого знання повинен концентруватись у спеціальних курсах, банках даних та знань тощо. Підчас наповнення такої інформаційно-освітнього середовища та забезпечення дистанційного доступу до неї буде створений єдиний освітній простір.

         Система дистанційного навчання та іспитів (СДНІ) – програмний комплекс, що виконує роль інтерактивного середовища взаємодії слухачів дистанційних дисциплін з координаторами навчального процесу – тьюторами, розробниками курсів та адміністраторами – суб’єктами контролю процесу навчання в рамках електронного учбового середовища.

 

Розробка науково-методичного інструментарію для проведення досліджень:

- Комунікаційні особливості діяльності соціального працівник.
- Педагогічні методики в технологіях соціальної роботи
.
- Класифікація соціальної технології
.
- Методики й методологія індивідуальної соціальної роботи.
- Використання системної класифікації.
- Системи клієнтури , технології й методи їх інтеграція.
- Технології роботи в  соціальному середовищі.
- Методи в соціальній роботі та  їх класифікація.

 

Підготовка проектів  та програмних продуктів для  державних органів влади

      Лабораторія переводить та інтегрує фундаментальні дослідження на мову проектних і програмних розробок, експериментальна діяльність та технологічні розв'язки, пошуковий характер для забезпечення розвитку інформаційного простору, займається маркетингом інтелектуального ринку, пошуком замовників.   

  • Впровадження програм, та системних продуктів спрямованих на формування єдиного інформаційного простору;
  • Інтегрування програмних засобів та баз данних в освітню, дослідницьку та управлінську діяльність
  • Надання консультацій та пропозицій з  використання програмних засобів та систем в вирішенні питань впровадження та застосування за призначенням в тому числі соціальними та державними установами
  • Організація й використання інтеграційних Баз даних пов'язаних з оцінкою ефективності державних і муніципальних программ; 
  • Аналіз існуючих та розвиток і впровадження нових інформаційних систем;
  • Впровадження й консультування по впровадженню, використанні систем і программ;
  • Інтегрування програм і систем у єдиний комплекс по програмно-управлінських, інформаційно-правових та соціально-економічних пріоритетам;
  • Вироблення критеріїв і підходів в оцінці предмета, програми, місця, суб'єкта організаційної й управлінської структури проектів.

         

       Діяльність Лабораторії   формується як складова частина соціально-економічної політики держави в цілому і спрямована на раціональне використання науково-технічного і промислового потенціалу, матеріально-технічних і фінансових ресурсів для створення сучасної інформаційної інфраструктури в інтересах вирішення комплексу поточних і перспективних завдань розвитку України як незалежної демократичної держави з ринковою економікою.

 

     Проведення моніторингу та аналізу стану виконання нормативно-правових актів, -

 щодо впровадження програм економічних та соціальних реформ, підготовці пропозицій щодо їх вдосконалення; приймання участі у розробці пропозицій  до проектів актів Президента України та Кабінету Міністрів України щодо визначення напрямів, пріоритетів, механізмів здійснення економічних та соціальних реформ.

      Моніторинг,  зіставлення  та інтеграція окремих правових актів органів державного управління у сфері інформатизації   що дозволить глибше розібратися в процесах реформування управління в інформаційній сфері і побачити більш чітко сучасний стан формування правової основи державної політики інформатизації.

      Сприяння  ефективній інформаційній взаємодії у суспільстві, координації інформаційних потоків, прийнятих рішень і, як слідство, призводять до більш чіткої керованості інформаційних процесів та зваженої державної політики в сфері інформатизації. 

      Задоволення та захист законних інтересів науковців та фахівців, що займаються фундаментальними, пошуковими, прикладними та іншими соціальними дослідженнями, вивченням і викладанням соціальних наук, консультативна допомога працівникам соціальних служб та іншим фахівцям, робота яких передбачає високий рівень соціальних наукових знань.

       У зв'язку з цим Лабораторія   орієнтуватиме органи державної влади на розвиток правової основи державної інформаційної політики  реалізації і супроводі програми інформатизації державних та недержавних організацій через надання правових, інформаціонно-освітніх і технічних послуг.

 

Очікувані результати:

      Удосконалення інфраструктури інформаційно-сервісних центрів (лабораторій комп’ютерних технологій в освіті) для супроводження процесів інформатизації та комп’ютеризації.

     Оптимізація системи підготовки, перепідготовки та підвищення кваліфікації кадрів за дистанційною формою навчання на основі Інтернет-технологій.

     Удосконалення системи управління освітою за рахунок використання комп’ютерно-орієнтованих засобів збирання та опрацювання інформації, використання інформаційних освітніх ресурсів державних закладів.

        Підвищення рівня інформаційного забезпечення кожного громадянина, суспільства, органів державної влади; використання по

Просмотров: 611 | Добавил: egregor | Рейтинг: 0.0/0
Всего комментариев: 0
Имя *:
Email *:
Код *:
Copyright MyCorp © 2024
Календарь
«  Ноябрь 2010  »
ПнВтСрЧтПтСбВс
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930
Block title
Block title
Поиск
ПРОФСПІЛКА
Block title
Сергей Ковалев

Создайте свою визитку
Медиапланер
Мини-чат
Архив записей
НСМЭП
Живий Журнал НСМЕП
Друзья сайта
  • Официальный блог
  • Сообщество uCoz
  • FAQ по системе
  • Инструкции для uCoz
  • Конструктор сайтов - uCoz